poniedziałek, 16 stycznia 2017

Film "Konwój"




Mój tata bardzo chcę się wybrać na ten film, ktoś z Was, wybiera się? Jak myślicie warty obejrzenia? Bo urywki pokazują, że może być coś naprawdę mocnego. Ja z mamą z kolei bardzo chcemy się wybrać na film Andrzeja Wajdy „Powidoki”. Szkoda, że nie został on nominowany do Oskara, ale cóż. Ciekawe czy Linda tak źle zagrał, jak to podkreśla w wywiadach.
Myślę też trochę nad lekkim upgradem mojego zestawu do oglądania filmów, pod tytułem komp i głośniki:P Szukam co by było warte rozważenia, wczoraj na blogu np.: http://piszeduzo.piszecomysle.pl/2017/02/15/na-16-urodziny/ udało mi się natknąć na w sumie podobny dylemat. Artykuł tam zamieszczony jest całkiem sensowny, muszę to przyznać. Idealny dla mnie byłby zestaw 3:1, bo 5:1 to chyba za wiele do malutkiego pokoju..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz